En pizzabagare hon bor i staden..

Idag väckte mamma mig klockan 15 och sa att jag skulle på affären(surprise! Enda anledningen hon väckte mig för typ) Precis när jag klivit upp så kommer syster instampandes i hallen. Så jag tar med mig henne ut på promenix på affären. Vi tänkte oss fläskfilé och ungstekt potatis/palsternacka/morötter, men det fanns ingen fläskfilé(????) så vi gjorde egen pizza istället. Det blev.... inte så gott, men det slank väl ner. 
Nu sitter jag och kan inte bestämma mig för vilken film jag ska se. The weddingplaner eller Bodyguard.. Har sett både så jag vet inte, får väl zappa.

För mer onödiga inlägg gå in på onodigainlagg.se
Ejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0