Ho ho ho..

Jahapp, då var ännu en julafton avklarad. Och varje år är det samma visa. Vi åker till Kurt, lämnar julklapparna vid granen(som är gjord av plast och aldrig blir avklädd utan stoppas in i garderoben som den är, för att sedan tas ut igen nästa år. Väldigt smidigt), sätter mig vid tv:n och väntar på Kalle Anka, mamma och Kurt står i köket och lagar mat. Efter Kalle Anka äter vi och sedan blir det ett parti 500(kortspelet). Sen klockan 19.00 så kollar vi på Karl Bertils jul(första gången i år!) och efter det öppnar vi julklapparna. Klockan 21.00 blir det Svensson Svensson och efter det blir det fight om vilken film som ska ses(mamma får alltid viljan igenom).

Det där är en typisk julafton i vårt hem. Som tur är, är det bara julafton en dag om året, haha.
JUSTE! Min syster fyller år idag också! Grattis bästa du. 

Nu blir det tydligen Rambo 3, och det får man ju bara inte missa!!!

Detta fick jag i år:

Sammanlagt 2500 kr i lösa pengar.
Presentkort på Stadium på 300.
17 again(film)
Fucking Åmål(yeeeeeeeeeeeees)
En låda choklad.
En bok om fotbollsproffs.
Ett foto på finaste Elena.

Tror det var allt, och jag är supernöjd. 

God jul på er alla. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0