Cut it out.

Imorn bär det av till Sundsvall för lite hotellmys, fotbollscup och förhoppningsvis a good time. Men det slår aldrig fel med Frösöns damer, så jag behöver inte oroa mig.
Det är en vecka kvar av SFUn och det börjar väl arta sig där borta. Synd bara att vi är så få som jobbar. Men men. Jag ska verkligen inte klaga. Jag är runt människor jag trivs med och får lära mig nys saker. Plus att vi får timmar och pengar för det. Så jag har inget att klaga över. Nästa vecka, på onsdagen tror jag, så kommer jag, hanna, liza och johan få tapetsera en skitsnygg fondvägg i det "stora" rummet. Det kommer bli AWESOME!

Nu har jag inte så mycket mer att säga.
Önska mig lycka till i helgen. Köss

Kommentarer
Postat av: ....

Grett! Fortsätt såhär bra blogg ! :D

2010-02-13 @ 21:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0