Final i PH.

Ikväll är det final i paradise!! Men jag tror jag redan vet vem som vinner... Liza läckte med info. Men det var egentligen inte så otippat om man tänker efter. Vem förtjänar det minst? Bra, då vinner denne. Nu kanske ni frågar er: Men hmm.. undrar vilka Therese tycker är värdiga vinnare.
Jo så här tycker jag:
Cimon
Greta
Catja
Andreas
Stefan
Kristoffer
Erika

Dom sköna människorna i huset som har något personligt och kul. Något som man vill kolla på. Jag vet inte hur ni är men jag orkar inte sitta och titta på Francesca som inte gör något, Pontus som gör ÄNNU mindre(?) eller Jackie som har värre humörsvängningar än en gravid kvinna på uppåttjack. Eller Patrik för den delen. Har ingen konkret att säga om honom just nu.

Även fast jagvet att detta inte kommer hända:

HEJA ERIKA!!(eller kristoffer)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0