Ännu en sen kväll/natt/morgon/dag. W-E

Japp, jag somnade halv sex igår också.. Men vem fan bryr sig när man har lov? Igår gjorde jag iaf något nyttigt. Jag kollade först på Åter till Cold Mountain, 4/5 dadlar. Sen kollade jag på Kärleksfeber, 4/5 dadlar. Sen klockan 03.00 så var det dags för jvm semifinal, Sverige-Usa, 2/5 dadlar.
Jävla pissmatch alltså. Domarna måste ju ha blivit mutade av den amerikanske tränaren eller så blinkade domaren varje gång Usa gjorde något dumt. Notera att jag skriver "något dumt" istället för de egentliga hockeytermerna. Anledningen är enkel. Jag kan inga sånna.

Men men....
Just nu vill jag att fotbollsträningarna ska börja igen för detta håller inte. Jag börjar ju fan få kagge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0