Hängt med sköna människor. Liksom det jag gör bäst.

Nu har precis Hanna, Liza och Sandra åkt. Skönt! Not. Nu kommer jag typ bli uppäten av tjernobylfolk helt ensam. Hjälp..
Vi har iaf käkat langos, svullat godis och chips, kollat på två filmer, och skrattat till tårar. Det är oftast det som händer när man umgås med underbara människor. Går liksom aldrig fel då.

Just nu sitter jag och försöker vara vaken så länge som möljligt. Mest för att tjernobylfolket som sitter och gömmer sig ska tröttna och gå härifrån. Då kan jag sussa lugnt och skönt i sänga mi.
Imorn kommer världens bästa Elena hit och ska chilla gärnet med mig. Längtar.

Ne nu blir det mer klipp på datorn, sen sängen. Godnatt Sovsåjävlagott!  

Dagens busshistoria: En tant klev på före mig och stod och velade i minst fem minuter om hon skulle sätta sig på sätet eller inte. Medans hon funderade vidare stod jag med min proppfulla 20 kilos väska och knockade folk titt som tätt. När tantjävlen väl satt sig hade ju bussen börjat köra, så jag fick balansera mellan dunjackor och barnvagnar, och medans försöka slå ut så lite tänder som möjligt med väskan min.
Tack kärringjävel.

Kommentarer
Postat av: Anonym

De va ju skitkul att Jesper skrämde mig när jag kom hem. Jävla tjernobyl unge!

2010-01-23 @ 13:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0