Ska jag? Ja, jag gör det.

En inne- och utelista enligt mig. How very storblogger of me, I know.


   Inne:                                            
* Spotify - Det enda som är dåligt är att det inte går att ladda in grejerna på mp3.        
* Facebook - Haha jag vet..           
* Stand up comedy - Finns det något roligare?             
* Nour El Refai - Varför har jag inte brytt mig förut? Hon är ju kung!                            
* Mobil - Den är alltid inne, love it.                                           
                                                        
                                                        
                                                        


   Ute:
* Bilddagboken - Det är inte det att jag tycker att det är töntigt att ha det, utan mest att jag tröttnat.
* Msn - Kul ibland, men det enda nyttan det gör är väl att man får tag på folk.
* Skolmat - Varför förespråkar skolan att man ska äta enligt tallriksmodellen, när de inte ens serverar mat som är upplagd så? Jag menar, bara potatis-bullar? Ja, då får vi i oss jättemycket protein. Dom menar väl inte att man ska sleva på sånna där hemska bönor på tallriken?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0