2/3

HAHA, Cougartown är mitt nya favoritprogram!! Fy fan va bra det var!
Iaf.. Vad hände idag? Jo, vi hade sovmorgon till 13.10 för då hade vi mentors tid. Under mentors tiden fick vi lite info om diverse saker och sen hade vi även ett litet snack med alla tre lärare. De tyckte nämligen att våran klass var splittrad. Personligen vet jag inte hur de tänker. Det är typ fysiskt omöjligt att få 10 olika individer att passa ihop och gilla varandra. De menar på att vi har olika gäng i klassen och att vi inte är som vi var i ettan. (Konstigt?) Vi kom iaf fram till att man inte kan ändra på vilka man trivs bäst med utan för skolan. Men att vi ska försöka hitta på mer saker tillsammans som klass. Helt ok.
Då har vi bestämt att vi ska åka och bowla någon dag efter skolan allesammans. Jag lär ju vinna.

Sen hade vi svenska där jag inte gjorde någonting eftersom jag var klar med allt. 
Vad kan jag säga? Jag kommer bli en utbildad motherfucker. Nat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0