Fotbollsspelare är hot!

Fotbollsspelarkroppar måste vara det snyggaste.
1. Fotbollsspelare
2. Simmare
3. Tennisspelare

Det är typ topp 3. Lätt värt att titta på sport för dessa hunkar!

Aja nog med dreggel, nu ska jag tro det eller ej gå och lägga mig. Ska upp halv sju imorn, för lite fotbollsträning. Sen börjar skolan 12 igen. Like it. Har saknat mupparna på bygg.

Btw, äntligen så vann någon som jag hejar på! Jag hejade nämligen på(bl.a.) Anna Bergendahl igår. Och hon vann! Skräll.
Hade Ola, Darin, Andreas eller Salem vunnit hade jag döött! Erik däremot, mums.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du glömde ridning! finns inget sexigare än en kille i taaajta ridbyxor ;)

2010-03-15 @ 20:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0