Lov is awesome!

Har suttit de senaste dagarna och kollat på utlandsresor till bl.a. Indien, Bali och Gran Canaria. Jag är så sjuuuhuukt pepp! Så länge det är varmt, god mat, billigt och fint där så kommer jag! Oj det kanske va lite mycket krav.. Men bor man i en kall liten håla där inte så mycket händer så drömmer man sig lätt bort. Trust me.

Har inte berättat om söndagen heller. Liza och Hanna sov över så de tre trallande jäntorna(vårat stagename) var äntligen återförenade! Vi dygnade.. Första gången för mig! Dock inte för Liza tror jag, ska jag vara ärlig tror jag hon gör det varje natt, hon är alltid så hyper.. Aja vi somnade mellan 7 och 8 på morgonen för sen fanns det inte mer tid, vi skulle nämligen upp och göra brakar frukost. Det blev american pancakes med sirap, glass och bär. Och sen bakade vi även lite scones, men vi hann inte äta några innan dom skulle med bussen. More for meee!
Aja kvällen var VILD. Fucking crazy. 

Nu måste jag göra något att äta, hungrar ihjäl snart. 

अलविदा - farväl på Hindi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0