"Tyvärr, du får sluta spela fotboll"

Har letat fotbollsskor idag.. Det måste vara bland det värsta som finns. Köper man vanliga skor ska man ha lite utrymme för tårna och de ska sitta allmänt skönt, ni vet? Men fotbollsskor ska sitta taaahaajt! Tårna ska nästan gå lite utanför och de får gärna ligga omlott på varandra. Eftersom jag har så breda fötter så sitter de extra tajt runt foten också. INTE skönt. Men det som är bra med detta "lidande" i någon vecka, är att efter de har gått ut sig så sitter de som handen i handsken. Eller ja.. Foten i skon, passar väl utmärkt som uttryck i detta sammanhang. Och då är de de skönaste skorna i världen! (efter the alltime favorite, Converse).
Sen är det inte lätt att hitta fotbollsskor i min storlek heller. 35 har jag och de flesta skorna, som jag vill ha åtminstone, finns ner till 36.
Men tack vare experthjälp av min polare på Stadium så hittade jag ett par ganska sköna Predator i storlek 35. Så nu har jag lagt undan dom tills på torsdag då jag får pengar.
Tack Dea!
Det finns ett plus med att ha små fötter dock. Ni ska inte tro att jag har helt tappat hoppet. Juniormodeller är nämligen mycket billigare! 500 lägger jag mer än gärna på ett par skor. Hoppas bara att de här skorna håller ett tag!

  

Typ så här ser de ut!

 
De här är typ drömmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0